Neostrada, czyli popularny dostawca Internetu. Czy warto skorzystać?

Neostrada jest usługą zapewniającą dostęp do Internetu. Pierwszą pilotażową wersję TP wprowadziło w 2001 roku (4 prędkości). Rok później ograniczono ofertę do prędkości 512kb/s. W 2004 roku wprowadzono drugą wolniejszą opcję. W następnych latach ofertę stopniowo rozszerzano.

W 2006 roku wprowadzono nową usługę multipakiet (telefonia internetowa, Videostrada i VIP). W 2007 roku zrezygnowano z ustanowienia miesięcznych ograniczeń transferowych. W 2012 roku TP przejmuje nazwę Orange. Klient może skorzystać z trzech ofert Neostrady.

Pierwszą opcją jest podstawowy pakiet z czterema do wyboru prędkościami: 2Mb/s, 6 Mb/s, 10 Mb/s oraz 20 Mb/s. Druga opcja to Neostrada Fiber z dwoma wariantami szybkości: 80 Mb/s lub 40 Mb/s. W obu przypadkach użytkownik może wybrać, na jaki czas chce podpisać umowę.

Ma do wyboru okres jedneostradanego roku lub dwóch lat. Jeżeli Klein wybierze podstawowy pakiet Neostrady oraz podpisze umowę na 24 miesiące to dwa pierwsze miesiące korzystania z usługi będą darmowe. Usługę Neostrady można kupić na trzy sposoby: w punkcie sprzedaży, w sklepie internetowym Orange oraz dzwoniąc na infolinię (numer podany na stronie internetowej).

Istnieje możliwość bezpłatnego testowania usług Neostrady przez miesiąc. Użytkownik może także zamówić Internet z telewizją w pakiecie Neostrada z TV lub z nieograniczoną ilością połączeń na telefony stacjonarne w ofercie Neostrada z Nielimitowanymi Rozmowami.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Neostrada - opinie użytkowników:

  1. Monszol pisze:

    chciałbym sie przeniesc od netii. jak wrazenia?

    1. michał pisze:

      Nigdy więcej neostrady. Internet rozłącza się co jakiś czas. Mam neostradę do 10mb/s, Pani w punkcie sprzedaży zapewniała że nie będzie prędkość mniejsza niż wcześniej, a jednak jest. w teście prędkości pokazuje 1.9mb/s. Tak działa super szybka neostrada.Jakiś żal. nie polecam w ogóle.

  2. marcin pisze:

    Ja mam neostrade od dwoch lat no i jestem zadowolony. Jedyny minu to to ze zdarzają sie czasami kilkuminutowe przerwy w dostepie.

  3. ewka pisze:

    No wlasnie ja sie przyłączam do pytania jak wyzej. tylko, ze ja sie zastanawiam pomiedzy netią, neostradą a upc. Poszperałam troche w sieci no i komentarze są rozne. A powiedzcie jak czesto zdarzają sie przerwy w dostawie internetu? Czy jak zgłaszam awarie do od razu mi naprawiają czy musze czekac? i najwazniejsze jaką predkosc mam wybrac? No i na jaki okres czasu rok, czy dwa? jak podpisze na dwa to bede miec dwa miesiące za darmo xD

  4. kasia pisze:

    Do Ewki: co do przerw to zdarzają sie one naprawde rzadko. Usterki raczej naprawiane są szybko oczywiscie w miare mozliwosci. Ja mam neostrade od kilku lat i nie narzekam

  5. jarek pisze:

    Ewka ja mam neostrade od kilku dobrych lat no i faktycznie przerwy w dostawie internetu zdarzają się sporadycznie. co do predkosci to jak nie potrzebujesz nie wiadomo jakiej predkosci to opcja za około 50zł powinna Ci wystarczyc;)

  6. Angie777 pisze:

    W grudniu podpisałam umowę ( a w zasadzie mój tata ) na neostrade jednak po 3 dniach zrezygnowałam ponieważ kable zaistniałe u mnie w mieszkaniu nie pasowały do neostrady . Dzwoniłam na infolinię czy moge zanieść sprzęt do salonu i zrezygnować po 3 dniach od zawarcia umowy . Poinformowano mnie ze tak oczywiście . Wiec zanioslam sprzęt do salonu Orange odstapilam od umowy nic mnie nie informowano żebym poczyniła jakiekolwiek dodatkowe kroki !!!! . Sprzętu nie mam nie korzystam z waszego internetu pofatygowalam sie o telefon do was by wszystko było legalnie zanioslam sprzęt do salonu zamówiłam internet w upc ponieważ u mnie jak sie okazało neostrada nie działa poprawnie !!!! Nie mozna jej nawet podłączyć !!!! Wiec mam internet w upc który mi działa i z którego korzystam a tu przychodzi faktura za neostrade Z jakiej racji ?! Nie korzystałam z waszego internetu oddałam sprzęt po 3 dniach upewnilam sie telefonicznie czy jest to możliwe wiec nie będę płacić dodatkowo za internet z którego nie mam możliwości korzystać – to chore jakich wy ludzi zatrudniajcie w salonach i na call center co ? A moze specjalnie robicie takie akcje . Widzicie Państwo fala waszych ,, wielbicieli ,, sie rozrasta oj i będzie nadal jak nie wyjaśnimy tej sprawy na moja korzyść Pozdrawiam

    Wysłane z iPhone’a

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *